einde reis - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Maria en Lex - WaarBenJij.nu einde reis - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Maria en Lex - WaarBenJij.nu

einde reis

Door: Maria

Blijf op de hoogte en volg Maria en Lex

03 Augustus 2013 | Nederland, 's-Hertogenbosch

Op n rotsje gevaren in de haven van Oskarshamn. Rechterpols gebroken. Ziekenhuis, gips, mocht niet meer varen.
We zijn nu thuis en wordt as donderdag geopereerd, plaatje ingezet.

De boot is nog in Zweden. Lex moet ze later op gaan halen. Hoop dat we dan nog wat kunnen varen in Nederland.

Wordt vervolgd.

• 03 Augustus 2013 - 17:09

Johan:

Echt jammer, misschien kun je hem straks samen met lex ophalen

• 03 Augustus 2013 - 18:23

Ageeth:

Heel veel beterschap (betterskip tawinske)
    XXX A-team

• 03 Augustus 2013 - 19:15

Doré:

Tjonge, Lex, wat erg. Toch geen schipbreuk geleden? gr Doré

• 04 Augustus 2013 - 11:43

Gervliempd:

Hoeveel pech kan je hebben
    Ger
    xxx

• 04 Augustus 2013 - 15:34

Willeke:

Hoi Lex en Maria,
    Wat een pech, echt balen...... heel veel beterschap en een nog beter herstel toegewenst. Daarna weer gewoon gaan varen !!!!! liefs Willeke

• 04 Augustus 2013 - 17:33

Roy En Danielle (La Vie):

Beste Lex en Maria,
    Voor het eerst deze reis checken we jullie site om te kijken waar jullie zijn en helaas zien we dit bericht!Wat een pech zeg!! Heel erg vervelend! We hopen dat het snel weer goed komt!
    Met ons gaat het prima, vanuit Kiel zijn we rond Finn gevaren, daarna onderlangs naar Kopenhagen, nu liggen we in Zweden voor Falsterbrokanaal. We hebben nog mooie foto's van jullie, die zenden we even apart toe.
    Veel sterkte!

• 04 Augustus 2013 - 18:23

Ivo & Ria Van Den Thillart:

Wat een vervelend einde van jullie reis. Veel beterschap toegewenst.
    Ivo en Ria

• 04 Augustus 2013 - 20:54

Dian:

Hoi Maria en Lex,

Wat hebben jullie een pech steeds zeg! Wat een teleurstelling.
    Maria heel veel sterkte donderdag ik zal duimen dat de operatie goed gaat verlopen en dat het nu maar eens over moet zijn met jullie pech.

Groetjes Dian Vervoort

• 16 Augustus 2013 - 00:17

Leni En Jos:

Jeetje Lex en Maria,wat een pech! We hoorden het vanavond pas! Hoe is het nu ? Gaat het met jouw pols? Heel veel sterkte! Liefs van ons, Leni & Jos

• 19 Augustus 2013 - 09:23

Hanny En Jan:

Hallo Lex, Maria en Margriet,

goed te horen dat de Anaconda weer op weg is naar Nederland. Zo te zien bouwt zich de komende week een hogedrukgebied op boven West Europa en brengt dat de zeer gewenste oosten of noordoostenlijke wind. Dan zijn ze in no time weer terug in Nederland. Wij zijn er intussen al met onze Cloud Nine en verwachten in de loop van deze week weer op de Koornwaard af te meren.

Groeten, Hanny en Jan.