Zeilen naar Zweden - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Maria en Lex - WaarBenJij.nu Zeilen naar Zweden - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Maria en Lex - WaarBenJij.nu

Zeilen naar Zweden

Door: Maria

Blijf op de hoogte en volg Maria en Lex

07 April 2012 | Nederland, 's-Hertogenbosch

Onze reis wordt wederom uitgesteld. De boot is nog niet helemaal klaar en we kunnen er momenteel niet aan werken.
De moeder van Lex is overleden en Fons (zijn vader) kan niet alleen blijven. Dus draaien we nu 24 uurs diensten, die voornamelijk door Ron en Lex gedaan worden.
Fons is erg vergeetachtig, maar we proberen hem zo lang mogelijk thuis te houden.
Voorlopig kunnen we nog niet weg.

Jullie horen het wel wanneer we er weer klaar voor zijn.

Heel veel groetjes,
Anaconda

• 07 April 2012 - 13:11

Johan Van Coenen:

hoi Lex en maria

jamme, dat het nog even uitgesteld is .
    De engeland tocht gaat dan zeker ook niet door.
    Wens Fons en de rest van de familie heel veel sterkte

groetjes johan

• 07 April 2012 - 16:00

Shirlee Van Solstice:

I'm so glad to see that you are planning another voyage. It has been a rough winter for you both. I'll be watching your blog when you set off again. Sterkte and hugs.
    Shirlee

• 07 April 2012 - 16:29

Hans & Anja:

Ja, het duurt weer wat langer, maar het doel is de moeite zeker waard. Zet 'm op!

• 07 April 2012 - 17:55

Bart:

Hoi Maria en Lex,

Lex, het spijt me te moeten lezen dat je moeder is overleden, ik wil graag jullie samen en de familie heel veel sterkte toewensen.

Wat de reis betreft, "wat in het vat zit verzuurd niet" !!

Met vriendelijk groet,
    Bart van der Heijden.

• 09 April 2012 - 11:09

Ben Van Gorkum:

heel veel sterkte toegewenst in deze tijden. die reis komt nog wel.
    ben van gorkum.

• 14 April 2012 - 18:46

Lilian En Jos:

Ik was benieuwd hoe ver jullie waren. Benieuwd of er weer een reis op het programma stond. Nu las ik het bovenstaande. Ja wat moet je dan zeggen... In ieder geval, gecondoleerd en veel sterkte en energie.
    Hopelijk zien we elkaar weer eens op het water.

Lilian en Jos

• 20 Mei 2012 - 07:05

Bogaards:

Hallo Maria hoe is het met jullie . Ga je nog van start dit jaar of komt het er niet van ivm famly problemen . I k wens je een iedergeval het beste en ik volg je gr toontje